Delegacja do nowego oddziału za granicą

Mnóstwo firm w trakcie prowadzenia swojej działalności musi decydować się na delegowanie swoich pracowników. Nieraz są to krótkie wyjazdy mające na celu załatwienie ważnych spraw związanych z klientami lub spraw powiązanych z firmą do której przynależą. Mogą to być także wyjazdy w celu ukończenia szkolenia, a także uczestniczenia w istotnym spotkaniu. Zdarza się ze pracownik posyłany jest za granice a same wyjazdy są nieco dłuższe niż jeden dzień. Podczas gdy firma otwiera nowy oddział za granicą i chce w wysłać tam swojego pracownika na kilka miesięcy musimy gruntownie znać swoje prawa jakie nam przysługują. Warto w tedy zapoznać się z przepisami dotyczącymi delegowania pracowników zarówno jakie obowiązują nas oraz jakie obowiązują pracodawcę. By mieć pełne przekonanie że wszystko jest załatwione poprawnie oraz dowiedzieć się intersujących nas kwestii warto zajrzeć na stronę : dyrektywa delegowanie pracowników
By móc korzystać ze swoich praw należy je najpierw znać.

Dodaj komentarz